מרגש:ברית מילה בבית החולים בלינסון לבנו של אב מאושפז

חיים כץ 2 Comment on מרגש:ברית מילה בבית החולים בלינסון לבנו של אב מאושפז

האם הצעירה מטפלת כעת בשני בניה הקטנים בזמן שבעלה מאושפז בבית החולים ביחידה לטיפול נמרץ לנוירוכירורגיה. "מתוכנן לי ניתוח נוסף בסוף השבוע" הוא מספר "רב בית החולים שאל אותי אם מפחד מהניתוח – אין לי כוח יותר לפחד מניתוחים. אני מרגיש שהקב"ה איתי ובגלל שהוא כל הזמן איתי אנחנו עוברים את זה יחד.עם אמונה הכל עובר." • ברית מרגשת בבית החולים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צעיר המאושפז בבית החולים 'בילינסון מקבוצת הכללית' חגג ברית מילה לילדו בבית הכנסת של בית החולים

מדובר באב המאושפז מזה חודשים ארוכים במחלקה הנוירוכירורגית בבילינסון מקבוצת הכללית וכעת מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. בשל מצבו הבריאותי, שלא מאפשר לו יציאה מבית החולים, נערכה בשבת האחרונה ברית מילה לבנו בבילינסון מקבוצת הכללית.

מזה מספר שנים נכנס ויוצא מבילינסון מקבוצת הכללית צעיר שבגיל 18 נאלץ לעבור סדרת ניתוחי מוח. הצעיר, שמאושפז חודשים רבים במחלקה לנוירוכירורגיה בבילינסון מקבוצת הכללית, נאלץ לעבור סדרה נוספת של הליכים ניתוחיים בגינם הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ לנוירוכירורגיה.

שובע שעבר חגג האב המאושר את שמחת ברית המילה של הרך הנולד. בגלל מצבו הבריאותי של האב, שלא מאפשר את יציאתו מבית החולים הוחלט לקיים את ברית המילה בבית הכנסת של בית החולים. רב בית החולים, הרב ישראל בבצ'יק, עזר למשפחה לערוך ולקיים את ברית המילה בבית החולים. הרב, שמלווה את הצעיר זמן רב, שמח לסייע לצעיר על מנת להביא את בנו בברית ישראל.

האם הצעירה מטפלת כעת בשני בניה הקטנים בזמן שבעלה מאושפז בבית החולים ביחידה לטיפול נמרץ לנוירוכירורגיה. "מתוכנן לי ניתוח נוסף בסוף השבוע" הוא מספר "רב בית החולים שאל אותי אם מפחד מהניתוח – אין לי כוח יותר לפחד מניתוחים. אני מרגיש שהקב"ה איתי ובגלל שהוא כל הזמן איתי אנחנו עוברים את זה יחד.עם אמונה הכל עובר."

ד"ר שגיא הרנוף, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית בבילינסון מקבוצת הכללית "הצעיר נמצא במעקב המחלקה מספר שנים. בחודשים האחרונים נאלצנו לאשפזו על מנת לבצע מספר הליכים רפואיים מצילי חיים. כל המחלקה התרגשה כשנולד בנו ושמחנו לאפשר לו לחגוג את ברית המילה אצלנו. האמונה והחיוך שלא נס מפניו מסייעים לו לעבור את הדרך הארוכה להחלמה ועל כך נתונה לו הערכת כלל הצוות הרפואי".

הרב ישראל בבצ'יק, רב בית החולים בילינסון מקבוצת הכללית "שמחתי לסייע ולו במעט למשפחה כה מופלאה ומיוחדת ולעזור להכניס את בנם בזמנו ביום השמיני. כמו שאמרו חכמנו, מפני מה קבעו ברכת רפאינו הברכה השמינית בתפילת שמונה עשרה לרמז על ברית המילה שהיא ביום השמיני. המילה יכולה להביא רפואה. בגמרא כתוב נולד בן זכר נתרפאה כל המשפחה. אאחל בריאות שלמה לאב המשפחה שמאושפז בבית החולים חודשים רבות ואתפלל למען יבריא ולמען יוולדו לו ילדים רבים נוספים. אסיים בברכת בריתי היתה איתו החיים והשלום".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה הסיפור לכתוב כל משפט שני "בילינסון מקבוצת כללית"? זה פרסום שמקבלים עליו לפי מס' איזכורים?

  2. 1

    מספר תגובות א. הסיפור היה בשבת והתמונה המוצרפת היא לא מהברית. ב האב אינו מאושפז מגיל שמונה עשרה רק בארבעה חודשים האחרונים ג. אני בכלל לא בטוח שה משפחה אישרה פירסום זה בפרט כאשר החולה נשאל אמרו לו שהראיון בעבור הידברות וירבה כבוד שמים אך לא לצרכי יחסי ציבור ד. לא אוסיף עוד תגובה בכדי שלא להזיק לחולה שמרוצה באופן כללי מהיחס החם שניתן לו וגם לקשריו של משפחתו הענפה בקשרים לרפואה ולגדולי ישראל ואכ"לע.